Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Monday, January 17, 2011

Blog baru!

assalamualaikum semua! lama kan Ezao tak berkumandang dekat blog Ezao' Edogawa ni?

KENAPA? ... nak cakaplah ni. Sebenarnya Ezao dah pun bertukar ke satu blog baru, blog yang baru tu mungkin lebih mendalam tentang Ezao kot. dan kepada blogger/reader dan follower blog Ezao Edogawa ni korang boleh lah pergi ke link di bawah ni untuk ke blog baru Ezao eh? dan dalam blog tu, penggunaan nama Ezao tak ada lagi dah. :)


Jangan lupa jadi follower semula eh? thanks semua! keep holding on! thank you!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!