Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Tuesday, December 21, 2010

Kereta Proton berkonsep Pahlawan Melayu!

Salam penuh ceria untuk semua blo0gger! apa khabar hari ni? sihat? mestilah sihat kan, kalau tak sihat macam mana boleh datang blog Ezao ni, heheh. Okay hari ni Ezao nak kongsi sikit mengenai kereta-kereta proton yang berkonsepkan pahlawan-pahlawan melayu dahulu kala. Entri pertama berkenaan Automotif ni, hehe!

Proton TUAH

....................
Proron LEKIU.

...............

Proton LEKIR

............
Proton KASTURI

.................

Proton JEBAT

Haha kreatif jugak kan syarikat proton ni? mengadaptasi nama pahlawan-pahlawan Melayu dan dinamakan pada produk kereta meraka,syabaslah! kalau korang,korang suka yang mana diantara kelima-lima kereta ni? Kalau Ezao lah, Ezao suka Proton LEKIR, nampak sporty je. hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!