Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Monday, October 4, 2010

TAG! Kecik tag Ezao!

Okay-okay. byak betul Award dengan Tag. so Ezao nak lunaskan semua yang tertunggak. TAG kali ni diberikan oleh Kecik!


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
-Mak ayah! dan keluarga. serta 91yils

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan
duit korang sendiri?
-Topup malam tadi.

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan
perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
-Jap fikir jap. kat depan taj mahal boleh? opera house Sydney pun okay kan? mana-mana lah.

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
-OHH! tidak! tidak! LovePhobic!

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
-Manalah Ezao tahu. tak ada pengalaman! hehe!

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
-No komen. soalan ni berkaitan dengan soalan 4 dan 5. so tak dapat Ezao nak jawab.

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
-Ohh ada. Lagenda Budak Setan. haha. bukan jiwang pun. cuma kawan-kawan suruh beli dan baca sendiri. sebab mereka kata novel tu menarik!

8. Apakah nama penuh korang?
-Ohh! tidak. ini peribadi. nama saya terlalu panjang lah. :)

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
-Pilih dua-dua boleh? haha. mak kot, walaupun mak saya tu kerap meleter je. saya sayang dia!

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak
jumpa dalam hidup korang
- Siapa eh? jap ... Kumpulan Westlife dengan CN Blue kot, band korea tu.

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
-Mesin basuh kan ada. so jawapannya. TIDAK!

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
-Tandas ! sakit perut ni, TAG ni banyak sangat soalan! haha

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
-Saya tak romantik.

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang..
-Dia kecik. tak tahu kenapa.
-Dia perempuan.
-Dia comel!

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang
dalam hidup korang?
-Family!
-SAHABAT 2008!
-91YILS
-streamyx rumah ni, kalau tak ada dia tak dapat saya nak blogging!
-C901i . Dialah kamera,dialah telefon,dialah MP3!

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
-Westlife-MY LOVE
-Westlife-OBVIOUS
-CN Blue-Im Loner
-Cn Blue-Black Flower
-Yesung-It Has to be you!

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang
sambut tahun lepas?
-25 jun 2010 . kat rumah sudah.

18. 5 orang blogger yang korang nk tag
Kecik tembak ye eyh..Klu kena xmoh marah taw..

........
jap ye nak cari jap.
LOADING >>>

19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
-lupa lah. kisah silam. hehe

GRRR! kenapa tak sampai dua puluh?


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!