Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Monday, September 27, 2010

Tekanan didalam dewan Peperiksaan!

Okay. Entri kali ini tak panjang sangat. Sebab hari ni letih yang teramatlah sangat sebab amat-amat tertekan dengan peperiksaan Sains kertas 1 dan 2 tadi. Kertas satu mula pukul 8 pagi hinggalah pukul 9.15. Perjalanan semua okay, macam biasalah soalan ada yang aras rendah dan tinggi. Selepas tamat kertas satu, rehat 2jam. Oleh itu, saya memanfaatkan masa 2jam tu nak buat sikit-sikit ulangkaji lah, tapi budak-budak disekeliling tempat saya nak study tu pulak memekak. so terganggulah jugak, satu hapah pun tak masuk! haiyaa =,=' . Pukul 11.30 pagi, masuk dewan untuk jawab sains kertas 2. Awalnya semua berjalan lancar je, selepas 45 minit sekali lagi saya bengang? sebab? calon-calon belakang buat bising, bersiul lah, ketuk pen kat meja lah! aduhh! amat ketekanan lah! soalan dah la mencabar akal dan minda! korang pulak boleh bising kan? cikgu ada, tapi berborak lah pulak ... aduii!


Lebih kurang macam nilah dorang semua bersiul.
memang sakit hati lah!

Kesudahannya, saya jawab tah hape-hape saya pun tak tahu. tunggu result jelah minggu depan.

Blogger Templates



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!