Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Wednesday, September 8, 2010

Raya 2 hari lebih awal?

Astagfirullahadzhim!
Dikala seluruh umat-umat islam masih berhaus dan berlapar, serta menantikan perutusan duli-duli untuk menyambut syawal, ada pula kumpulan sesat yang sudah pun bersenang-senang meraikan hari raya pada hari ini (RABU) .Di KANGAR,Perlis Sembilan anggota Jamiah Al-Zikri Awwalun, termasuk lima sekeluarga, ditahan selepas dikesan menyambut Aidilfitri awal di sebuah surau yang menjadi markas pergerakan kumpulan itu di Seriab, apalah nak jadi dengan mereka-mereka ni agama dimain-mainkan pulak!.

Kumpulan berkenaan yang membawa fahaman berasal dari Indonesia, ditahan selepas dikesan menunaikan solat Aidilfitri yang disertai khutbah disampaikan ketua mereka yang berusia 51 tahun.nak tergelak pun ada bila tengok kat TV3 tadi!



Ape-ape hal ... Jumaat bersamaan 10 September
seluruh umat islam bakal menyambut Aidilfitri! :)


psst! mungkin diorang ni dah nampak anak bulan dulu kut daripada raja-raja semua. haha! eksitet sangat lah tu diorang ni nak raya. "anda buat anda dapat!" hah! kan dah kena jail! haha!

Blogger Templates



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!