Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Tuesday, September 21, 2010

PDRM lancar FACEBOOK!

Salam sejahtera semua para bloggers! hari ni sihat-sihat ke semua? wah ceria je nampak?! hehe... terima kasih banyal-banyak kerana mengusha blog ini, entri kali ini mahu cerita mengenai perkembangan terbaru Polis Diraja Malaysia (PDRM) ...

Seperti yang kita sedia maklum, laman sosial Facebook yang semakin menggila dikalangan masyarakat dunia telah mengubah persepsi semua pihak,sehinggakan budak kecik berumur 7 tahun tu pun dah tahu apa benda Facebook tu kan?... saya percaya, dalam kalangan semua blogger kat sini mesti ada akaun Facebook jugak kan? kalau yang tak ada tu kata orang memang ketinggalan habislah ... bukan saya yang cakap, jiran sebelah rumah punya pendapat.

Ok! cukup lah tu sebagai pendahuluan, jom kita beralih ke isi entri ni pulak.
Kehadiran Facebook dalam aliran dunia maya tidak dapat dinafikan, kehebatannya sering diperdebatkan ke serata santero dunia maya cehh! bermadah-madahlah pulak saya ni. Dengan kecanggihan teknologi kini, ia mendorong untuk PDRM membuka satu akaun FACEBOOK dalam usaha memantapkan produktiviti dalam pencegahan jenayah.


HISHAMMUDDIN (kanan) mencuba komputer riba yang terdapat
di Pusat Media Bukit Aman sambil diperhatikan pegawai tertinggi PDRM semalam.

Gambar akhbar Kosmo!


INFO Laman Facebook PDRM:
klik untuk Berita Lanjut!
Pssst! PDRM pun dah ada akaun Facebook! hebatkan impak Facebook sekarang ni? Kementerian Pelajaran Malaysia bila pulak ye? hehe

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!