Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Tuesday, September 21, 2010

Mana NUFFNANG ?

salam semua!
apa khabar hari ini...?!
okay-okay saya tulis entri kali ini oleh kerana bingung dengan segala kejadian yang telah berlaku kepada saya. Yang menjadi persoalan kepada saya kini ialah . Kenapa iklan NUFFNANG saya dah lama tak muncul ekh? dia segan ke apa? ataupun blog saya ni tak famous untuk dipaparkan iklan? sedihla kalau macam tu . huhu! Nak cakap tak famous traffic okay je. Apa masalahnya, saya kurang fahamlah mengenai perkara ini . Ada sesiapa boleh terangkan?

Ada sesiapa yang arif? boleh terangkan kepada saya, kenapa dan apa sebabnya ia berlaku kepada diri seorang blogger macam saya ni? ...

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!