Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Saturday, September 18, 2010

Gabungan 4 Hero?!

Salam kepada semua pembaca dan blogger.
Masih dalam mood raya ke? hehe. Kalau saya sekarang ni raya memang dah lama berlabuh, disebabkan Peperiksaan Percubaan SPM sedang giat berlangsung. Semalam, hari sabtukan? ... pergi melepak. Tetapi lepak kali ini lain sikit sebab kali ni berlepak-lepak dengan family, walaupun ada yang tak cukup. Yang takde cuma akak saya dan suaminya sahaja, yang lain semua berpakej lengkap ! hehe!


Tadaa! 4 hero, adik beradik lelaki dengan ibu tersayang
dalam keluarga saya, yang tiada cuma kakak saya sahajalah.
Hensem-hensem kan mereka ni? mana saya agaknya?

Ekcelly, banyak lagi gambar yang ingin dimuatnaik, tetapi perisian komputer ni tak mengizinkan saya untuk berbuat demikian. Jadi satu pun dah memadai kan..kan?
itu sahaja, tak ada point menarik pun, cuma saja menggatal nak update blog ini untuk mengisi kekosongannya!

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!