Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Tuesday, September 14, 2010

Esok!

Assalamualaikum kepada para blogger dan pembaca. Haih! lama saya tak update blog mengenai kehidupan saya kan? hehe maklumlah raya, sibuk sikit, lagi pun baru je nk tulis entri diri sendiri ... saya teringatkan kes SOSILAWATI yang masih belum selesai tu, huh~ maklumlah saya ni memang menyibuk sikit mahu menyiasat kes-kes yang diluar kotak pemikiran saya ni, hehe! okay-okay itu sebagai mukadimah sahaja ... sekarang? jomm kita beralih mengenai entri baru ini dan apa yang bakal saya lalui esok!

Yehhaa! setelah sakan beraya, usha ketupat,rendang, lontong,lodeh,lemang dan kuih raya ... esok semua pelajar seluruh negeri Melaka,Bandaraya Bersejarah sudah mula masuk sekolah, dan yang best nya untuk calon-calon SIJIL PELAJARAN MALAYSIA akan menjalani peperiksaan percubaan esok! yeah! ... kepada semua calon, saya ucapkan "Semoga berjaya untuk esok dan sepanjang peperiksaan ni berlangsung!" ... dah la esok percubaan tetapi tadi? sempat berfoya-foya pergi main bowling. haha!


Dah lama tak duduk exam besar,
last time PMR dulu ... dan esok?
haha... tak sabarnya!

psstt! korang dah study ke belum? haha ... Mr.Ezao baru mula nak baca sejarah lah ... huhu ...
esok paper BM dan Sejarah okay? kepada blogger yang dah melepasi saat-saat getir ini, doakanlah kami semua cool je bila jawab nanti ehh? -amin-

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!