Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Thursday, September 9, 2010

Edisi khas Syawal! WAJIB BACA!





Assalamualaikum! ini merupakan entri edisi istimewa syawal.Ini merupakan tahun pertama saya menyambut Aidilfitri dengan blog ini, dan tahun pertama jugalah saya menyambut Aidilfitri bersama dengan bloggers sekalian. Dientri kali ini saya ingin mendeklamasikan ucapan yang luhur ikhlas dari luahan hati saya sendiri kepada bloggers,readers dan para sahabat semua. Hehe

Kepada bloggers, Ezao nak sangat mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin, maafkan Ezao jika sepanjang Ezao berblog ini, ada banyak mengundang kemarahan dan kesinggungan kepada anda semua. Maafkan Ezao jika segala kekhilafan yang Ezao lakukan itu secara langsung mahupun tidak, semoga bloggers semua berbahagia disamping insan tersayang dilembaran yang cukup mulia ini. Amin. Salam Aidilfitri!

Kepada readers dan sahabat handai, tidak kiralah di kampung halaman ataupun di nun jauh perantauan, Ezao tidak lupa untuk mengucapkan terima kasih kerana rajin meng-usha blog yang perlu banyak diperbaiki ini. Tidak lupa juga sahabat-sahabat 5PA AR 09/10 selamat hari raya! aku wish kat korang semua. Walaupun kita kenal tak sampai dua tahun aku tahu setiap manusia tidak lekang dengan kesilapan,kesalahan dan kekhilafan mereka! aku menyusun sepuluh jari, dari hujung rambut hinggalah ke hujung kaki memohon kemaafan daripada semua sahabat! all the best for the coming trial examination!

"segala kesilapan datangnya daripada Ezao sendiri, dan segalanya yang baik hanya pada Allah s.w.t!"
Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin! Salam Aidilfitri,Salam Syawal,Salam Lebaran!


Coretan Eiudulfitri,
Blogger Templates


1 comment:

  1. selamat hari raya jgk kt ko ezao! maaf zahir dan batin... mcm mne kt umah ko ramai org dtg x?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!