Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Thursday, August 26, 2010

Persiapan Kemerdekaan!


Wahh! bendera Malaysia gah berkibar dimana-mana sahaja saat ini, maklumlah 31 OGOS tarikh keramat untuk negara ini menyambut hari kemerdekaan untuk kali ke-53 . Rentetan itu, saya sebagai seorang pelajar dikerah bersama ahli-ahli kelas yang lain serta satu pelajar sekolah lah kan... untuk bersama-sama menyemarakkan bulan kemerdekaan ini. Di Sekolah, kiri kanan bendera! ... tak cukup dengan itu hah! pandanglah depan belakang, seolah-olah berteratak di kayangan alam jalur 14.hehe! Seronak gak dapat melihat warna-warni kemerdekaan tahun ini, nampaknya agak meriahlah kot disekolah saya?! .... ya! memang meriah.

Tadi, sewaktu di sekolah, kalau tak silap dalam area pukul 10.50 lahh kot, wah! bukan main patriotisme classmates saya nak menghias kelas, kelas dah smart pun nak dihiasnya lagi? (smart sangat ke?) tak pe,tak pe. Setahun hanya sekali kan? ... Tadi duduk merancang nak buat mural kat dinding belakang kelas, alhamdulillah dah termeterai perancangan itu ... tapi mural tu belum siap hundred percent lagi. Sebab tak ada masa nak buat =,=' haha! .

Cikgu mengerah para pelajar di sekolah agar membawa bendera tak kiralah saiz A4 ke A5 ke A6 ke. A? A+ ke. haha! setiap pelajar mesti wajib membawa satu bendera untuk diri sendiri untuk diletakkan dikelas masing-masing . . . Haha! saya tak buat pun. nanti-nantilah saya beli cikgu!

Menjana Transformasi!

Bersemangat patriotiklah pula saya petang-petang ni. haha.
Blogger dan Readers semua? rumah dah ada bendera ke belum?
kalau yang tiada tu, diingatka supaya segera membeli. Pesanan dari pihak penaja.! hehe.

"Salam Satu Malaysia!"

Blogger Templates







No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!