Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Wednesday, August 25, 2010

Kerja-kerja pengubahsuaian !


Wahh! Lamanya tidak ber-blogging, dah bersarang dah blog saya ni, berhabuk pula tu. Kini kerja-kerja pembersihan sedang dijalankan hehe! Rindu lahh dengan blogger semua, kalian rindu saya tak? ….. Sebenarnya bukan apa pun, saya sudah lama tidak menulis entri dan meng-Update blog atas dasar kesibukan dan kepayahan untuk berada didalam talian sejak belakangan ini. Sibuk dengan urusan duniawi yang tiada penghujungnya dan adalah sebab-sebab munasabah lain yang tidak dapat dielakkan.


Baiklah! kini tiba masanya untuk tuan punya blog mr.EZAO' EDOGAWA mengambil alih status pc yang dah lama menyepi ni, lepas ini blogger dan reader diharapkan dapat memberi maklum balas terhadap blog saya ni okay? . baiklah, dengan tidak mahu berleter panjang saya mahu memulakan kerja-kerja pengubahsuaian.


Blogger Templates


2 comments:

  1. hehe. dah lama tak tukar. ni nak raya ni. mesti nak kena bru. haha. thanks ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!