Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Saturday, July 3, 2010

Tumpas juga akhirnya!



Yeah! Waka-waka ehh... waka-waka!
inilah entri paling gembira yang ingin saya khabarkan ni, kenapa?
sebab pasukan pilihan kalah! bukan pasukan pilihan
saya tetapi pasukan pilihan kawan-kawan saya, iaitu BRAZIL. haha! kepada penyokong BRAZIL maaflah, kat sini penyokong GERMANY nak mengirim entri berasaskan kutukan sedikit. Yeay! yeay! BRAZIL kalah! haha.! Itu sahaja yang ingin saya khabarkan pada entri kali ini, untuk menyuarakan rasa tidak puas hati itu sahaja .!

Waka-waka! haha! BRAZIL. BRAZIL teruskan usaha!
tak banyak latihan tu, cuba lagi ye!


Ohh Germany! malam ni akan bertemu ARGENTINA ye?
Ezao' akan doakan kejayaan GERMANY ye!


Waka-waka ehh.. waka-waka!
tsamina zangalewa, anawa aa its time for AFRICA
okay tak saya menyanyi?

4 comments:

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!