Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Friday, July 30, 2010

Hilang?

apa yang hilang? ehem2.
ni nak habaq sebentar ni, lagi pun entri ni tidaklah panjang dan berjela-jela, okay dah lama kan saya tidak update blog? bukan apa pun, my dad. ohh! my dad! saya di halang daripada terus online. huh! MEMANG TAK DAPAT DI NAFIKAN YANG PERKARA ITU MEMANG MEMBUNUH SAYA! nak buat macam mana. dah itulah yang dikatakan takdir. okaylah bloggers dan readers sekalian, saya pun terpaksa cepat dan ini sahajalah yang ingin saya khabarkan, saya sihat walafiat. Assalamualaikum. ;)

1 comment:

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!