Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Saturday, July 3, 2010

Empat kosong?

Okay! siapa tengok bola malam tadi? perlawanan diantara Germany dan Argentina?
wah,wah! hebatkan? siapa yang hebat? GERMANY kan?! tahniah! tahniah! GERMANY! memang hebat! gila kentanglah korang main, buka televisyen saja semalam sudah ada satu gol sumbangan GERMANY? sukar hendak percaya, saya pun apa lagi melompat kegiranganlah.


Untuk pengetahuan semua readers, saya ni bukanlah seorang yang minat/finatik terhadap permainan bola sepak, tetapi musim ini FIFA WORLD CUP 2010 ni macam seronok pula, jadi apa lagi, secara tiba-tiba neuron terangsang untuk mengambil tahu perihal bola sepak pula. Pasukan pilihan saya GERMANY sudah menang malam tadi, dengan kutipan mata 4-0 menentang ARGENTINA yang disangkalkan hebat tu. ARGENTINA malam tadi bermain macam tak cukup latihan saja, ataupun tak cukup zat? hahaha. maaf ye penyokong ARGENTINA!

Apa-apa pun tahniah sekali lagikepada pasukan GERMANY, selepas ini GERMANY akan bertemu dengan SEPANYOL kan? alahh! kacang sahaja tu, kalau dah lawan ARGENTINA dapat 4-0 , kalau SEPANYOL mungkin 5-0 pula? haha. all the best all germany soccer! siapa penyokong GERMANY? angkat tangan! yeah! Okaylah, sejak-sejak FIFA sudah mula mahu sampai ke separuh akhir ni, semakin banyak pula khabaran mengenai bola yang saya selitkan, haha! Nanti kalau ada lagi cerita-cerita mengenai GERMANY saya sumbatkan lagi ye?!

*anda ada perasan sesuatu tak pada warna tulisan entri kali ini? haha! saya mengikut warna bendera GERMANY lahh! hehe!. nak dengar lagu tak?

6 comments:

  1. saya tgk bola mlm td! N saya sokong germany~ yeah! Hahaha. XD

    ReplyDelete
  2. jerman mmg hebat! tahniah buat jerman! aku pun x sangka minit2 awal dh dpt sebjik... eh! ha! ko ade tnya psal nuff nang kan? aku pun xthu nk explain mcm mne? tp elok ko letak nuff klu org dtg blog ko je dorg klik nuff ko? ko dpt duit oh!! wlpn sekali klik 25sen je dpt tp ok la tu klu sorg? klu ramai? byk tu...

    ReplyDelete
  3. aku pon sokong germany psl fevret aku brazl sgn germany..2-2 aku fanatik glr.=D

    yup, kalo argie kalh, apath lg spain.=D

    kita geng.gimme five.=D

    ReplyDelete
  4. eh! spain lawan germany pagi esok ko sokong sapa? aku spain! hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!