Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Tuesday, June 1, 2010

Telefon bimbit /2

Sabtu...ahad sehinggalah ke hari isnin meronda-ronda ke kedai telefon bimbit
yang ada diseluruh MELAKA bandaraya bersejarah ni, kalau boleh nak masuk semua je kedai telefon,tapi seperti yang kita sedia maklum ,masa itu sentiasa mengejar kita dan amat-amat mencemburui kita kan? kan? haha ... Astag'firullahaladzhim!! sepanjang perondaan saya ke kedai-kedai telefon bimbit itu,wah! memang benar-benar banyak jenis telefon bimbit yang canggih-canggih, rambang mata dibuatnya , nasib baik duit tak cukup,kalau tidak ... rasa macam nak borong saja kedai-kedainya, tetapi ter-kecuali pemilik kedainya ok! amoi yang jual telefon itu cun lah! haha... shhhh! lari topic pula.

saya masih tidak berjaya mendapatkan jenis telefon bimbit idaman seperti yang anda pernah baca daripada entri sebelum ini iaitu jenis telefon bimbit Sony Ericsson Cybershoot. Kalau boleh mahu slide punya,tapi harga under RM600.00 ada tak? haha.! yang menjadi persoalannya, yang mahu mencari jodoh, eh..eh ... ;) yang mahu mencari telefon bimbit saya empunya badan, tetapi my beloved mama pula juga turut serta. Malahan mama lebih over act daripada saya. haha ... Rentetan itu, akhirnya pada hari isnin tanggal 1 JUN 2010(tarikh keramat), mama membeli telefon bimbit jenis NOKIA X3 dan berjaya men-jelouskan saya. !!! ehh!! ini dah lebih sudu dari kuah ni! yang saya ini, masih tercari-cari bagai kucing hilang anak.

*itu saja lahh sambungan mengenai entri pencarian jodoh telefon bimbit saya, Insyallah,jika ada kelapangan dan ruang masa, saya akan menceritakan lagi mengenai perkembangan pencarian telefon bimbit baru untuk EYSZUAN okay. doa-doakan supaya saya ditemukan dengan calon telefon bimbit yang berkredibiliti tinggi ok!


Inilah Nokia X3 baru kekasih mama,
warna biru+slide+nipis=comel
*tak perlu susah-susah cari hearphone
untuk mendengar radio, telefon ini tidak
memerlukan hearphone pun untuk
mendapatkan frekuensi radio, sungguh mudah!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!