Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Wednesday, June 16, 2010

Tag lagi. kali ni daripada Yyunie

3 NAMA SAMARAN KAMU
  • Eyszuan
  • Iszuan (bunyik macam sama je?)
  • Mr.Available
  • Ewan
  • boleh lebih tak?

6 TARIKH PENTING DALAM HIDUP KAMU
  • 25 june (makin muda)
  • 16 October (mama punya tarikh utk kelihatan lebih muda)
  • 27 April (hari ibu sedunia)
  • 11 November (biarlah rahsia)
  • 31 march (biarlah rahsia)
  • 26 june (biarlah rahsia)
  • byk lagi la.? nak tahu lagi? cuba cari kat Arkib Negara. hehe

5 PERKARA SAYA BUAT SEMALAM
  • Solat 5 waktu.
  • Bangun tidur
  • bagi kucing makan
  • sarapan/makan tengah hari
  • mengkritik blog-blog orang (kritik baik punya)
  • teman mama pergi kedai

5 HOBI KAMU
  • Berfotografi
  • mendalami maksud lirik lagu
  • menulis blog.
  • merayau-rayau di shopping complex
  • kejar kucing-kucing yang ada kat belakang rumah tu



5 TEMPAT PERCUTIAN IDAMAN KAMU
  • Japan (nak jumpa detective conon)
  • Afrika (nak pergi tengok piala dunia)
  • France (nak pergi sana sebab orang kata bangunan kat sana unik-unik.)
  • Antartica (nak try buat rumah igloo kat sana)
  • Hollywood ( cuba untuk menjadi seorang yang glamour)
5 SEBAB KAMU JAWAB TAG INI
  • YYunie suruh jawab.
  • sebab menjawab tag merupakan aktiviti berfaedah
  • sebab soalan tag ini menyeronokkan
  • sebab saya dah kena tag.
  • ketandusan idea?

5 ORANG YANG NAK DITAG
  • http://memoirsofoya.blogspot.com/
  • http://colourful-life3haty.blogspot.com/
  • http://www.simoosyuk.blogspot.com/
  • http://nickirfan.blogspot.com/
  • http://nurzaty-life.blogspot.com/

6 comments:

  1. eh! ko kasi aku tag ke? thnkz! eh! tp tag ni aku dh jwb dh sblm ni.... ape2pun thnkz! :)

    ReplyDelete
  2. hahahah..
    besh lew nmpak tag nieyh!
    hehehe

    ReplyDelete
  3. haha..gatkan dah xda nak tag...=_=
    adei ade lagi rupanya..T_T
    pape pun tq...Nanti CL buat..o_0
    tapi lambt sikit yerk.. ^_^

    ReplyDelete
  4. baiklah. kalau malas tak payah buat. haha.!
    terima kasih semua!

    ReplyDelete
  5. hey hey thanks for the 1st tag from u :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!