Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Monday, June 7, 2010

TAG daripada Nurul Syuhada Sulaiman.! ;)

adakah anda rasa anda hot ?
cuba tanya kawan-kawan saya sama ada saya hot ke tidak, saya tak nak jawab saya hot nanti ada yang kata saya perasan pula. ;)

bila kali terakhir anda makan piza ?

dah lama kot. dekat Pizza Hut Mahkota Parade,Melaka dengan sahabat tersayang.

lagu terakhir anda dengar
Nothings Gonna Change My Love for you daripada Westlife

apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
tengok tv cerita arahan jackie chan. haha

selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa ?

banyak! antaranya abang hensem. hahaha!
mengikut kronologi masa saya sekolah rendah kawan-kawan panggil saya iwan je,
masuk sekolah menengah dah naik saham nicknamw bertukar jadi Iszuan,
Seterusnya up lagi, yelah semakin kacak saya di panggil Mr.Available ,
seterusnya Eyszuan dan kembali semula dengan bunyik IWAN. tak pun Ewan.

tag 8 org lagi
kejap ekh nak pikir dulu.
1.=Empty=.
2.Mozeck.
3.He is Saufi.
4.A-z zero
5.Puteri Farah Wahida
6.Bakul kosong
7.Strawberi ungu
8.scha Bieber

siapakah no 1 kepada anda ?

walaupun no1 kosong, yang biar saya anggap yang no 1 tu penting utk
keluarga saya, admirer saya SILY19 hehe
kawan-kawan seperjuangan saya Aqib,Haery,Aizat,Anip dan Dega. mereka hebat. serta kacak.!

katakan sesuatu mngenai no 5

kak FARAH saya nak tag awak lepas ni.

no3 ada hubungan dgn siapa ?

dengan saya, sebab saya dengan dia sama-sama berusaha untuk membuat blog sekolah. moga-moga kami terpilih untuk masuk ke peringkat seterusnya. haha

bgaimana pula dgn no 4?

tak tahu. sebab dia suka sangat berangan-angan.

pesanan buat no 6?
Selamat malam. nak tidur jangan lupa basuh kaki.!

kata2 cinta untuk no2

saya sayang kawan saya.

no7 dan no8 ada persamaan

mereka? tak kenal langsunglah. nak ada persamaan apanya.

berikan 5 yg anda tau tentang org yg tag anda?
.
nama dia NURUL SYUHADA bt. SULAIMAN.
senior kepada Fatin Munirah Azizul.
Dia tingkatan EMPAT
Di Sekolah dia ambil jurusan Science Stream
gambar kat blog dia, dia tengah peluk dengan beruang panda.

persamaan kmbing dgn lembu ?
mereka ada bulu dan mereka berbau . lagi satu, mereka suka berak merata-rata.

perasaan anda buat tag ini ?

rasa bangga pulak. macam jawab kertas soalan Matematik Tambahan SPM . haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!