Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Thursday, June 10, 2010

Pencarian berakhir. ;)

♥ Kekasih baru

Blogger sekalian, anda nampak tak gambar yang tertera diatas? nampak tak? haha.! ni yang eksitet nak bagi tahu anda semua ni ... kalau saya tak cakap anda semua mesti dah tahu kan apa yang saya nak cakap ni? ahh! tak kisahlah saya nak cakap juga, dengar ni. dengar! haha. sebenarnya gambar diatas ni ialah gambar sebuah telefon bimbit (siapa yang tak kenal dengan telefon bimbit, takkanlah mesin basuh pula kan?) Skemanya saya, ni nak cerita ni, saya baru sahaja membeli sebuah telefon bimbit baru. Seperti yang anda sedia maklum ,kalau ada diantara anda yang pernah terbaca entri sebelum ini, fasal saya tengah mencari-cari calon telefon bimbit yang sesuai, inilah pengakhirannya, segala dilema telah pun mencapai titik noktah.Akhirnya saya berjaya mencari calon telefon bimbit yang paling sesuai dengan kehendak dan gaya hidup saya (cehh! ) . Tahukah anda ini model telefon bimbit jenis apa? ... Baiklah biarkan saya menjadi duta yang tidak diiktiraf bagi telefon bimbit ini ,saya nak promot sedikit mengenai kekasih baru saya ini. Inilah telefon bimbit Sony Ericsson Cybershoot 5.0 megapixel (C901) . Berharga ...teeettt! .. tak nak bagi tahu, sebab telefon bimbit ini tidaklah mahal manapun,tidaklah semahal iPhone 3G 's .

Telah sekian lama saya mengidamkan telefon bimbit berlabelkan Cybershoot ni, dan akhirnya... saya memilikinya. Sebab itulah tajuk entri kali ini 'Pencarian Berakhir' . Tajuk macam nak sama dengan novel-novel cinta jerr. haha! tetapi ini tidak, ini merupakan kisah cinta antara manusia dan telefon bimbit. tak terlena tidur malam tadi, yelahh ada kekasih baru. haha! Maaflah, lately! patutnya entri ini diterbitkan semalam, sebab semalamlah saya beli telefon bimbit yang hensem ni, sebab mahu memberi laluan kepada entri berepisod saya tu, terpaksalah entri ini ditundakan. ;)




Gambar 1, saya punya telefon bimbit dengan kotaknya,
haha saja nak tangkap-tangkap, nak tunjuk baru beli handset, riaknya saya!
;p


Gambar 2, nak jugak selitkan tangan
menekan-nekan kekunci telefon. haha .
gedik sungguh perlakuan itu kan?

Gambar 3, gabungan telefon mama dan telefon saya,
Nokia X3 + Sony Ericsson Cybershoot C901
dua-dua telefon bimbit yang baru,hah! bau kedai lagi.






9 comments:

  1. nak pinjam leh x???
    coz hp akk bukan canggih pown...agagaggaa

    ReplyDelete
  2. best nya...
    beli nset baru..
    wana putih lak tu..
    ^_^ suka..

    ReplyDelete
  3. Colour life: haha. saya pun suka. ingat nak beli kaler hitam, cina kdai hp tu ckap xda stok, tu yg beli kaler putih tu... mula2 xske lme2 jtuh cinta pula, dari mata turun ke hati ;)

    Nur_Cahaya: hee~ boleh je kak, xda hal . nset ni pun bkan lah canggih bebeno. haha!

    ReplyDelete
  4. alaa...ayat jiwang nye...dari mata turun ker hati...
    ahahahha
    t akk balik akk nak pnjm taw...~serios...ahahaha

    ReplyDelete
  5. jga elok-elok yerk..
    wana putih cepat kotor..
    ^_^

    ReplyDelete
  6. baiklah.! dah pakai cover dah pun. ! yeehoow ;)

    ReplyDelete
  7. perghh!!! jeles aku tgk nset bru ko ni ezao! hehe tp aku pun bru tukar nset gak sbb nset lama aku meletup! hehehe ape2pun nset ko mmg best! nnt nk try cari la..

    ReplyDelete
  8. haha... aku pun tukar nfon sbb dah bosan dgn nfon lama. (habis madu sepah dibuang.) hehe! lgpun dsebabkan aku ni suka gaban dgn berfotografi. jadi cari je la fon yg ada kemudahan camera . pendek kata, cybershot mmg pilihan la. ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!