Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Friday, June 18, 2010

Minit terakhir.?




Keadaan sebenar:

okay entri kali ini ringkas dan padat, penuh dengan kecelaruan dan kekelam-kabutan. kenapa? yeah! sesi persekolahan akan bermula hari isnin hadapan, oleh itu... dengan hormat dan rasa berbangga saya ingin memaklumkan bahawa segala kerja-kerja yang dibekalkan masih belum disiapkan? haha... terlampau fanatik dengan cuti sekolah sampai beg pun terlupa mahu periksa, dua hari lepas buka beg baru teringat dan terimbas di kotak fikiran bahawa ada 3 helaian kertas di dalam 3 set soalan masih belum diselesaikan. okay-okay. hebat betul pencapaian itu. oleh yang demikian, saya terpaksa menitikkan titik noktah disini. kalau ada masa yang terluang selepas ini insyAllah saya akan menyelitkan lagi entri-entri baharu ye?

maaf ye semua blogger. jika dalam beberapa hari ini saya tidak membalas kunjungan anda semua. Sesi persekolahan pun dah nak bermula. Kelas tambahan pun berjalan seperti biasa, kerja rumah? mestilah ada... waktu untuk BLOGGING,ONLINE dan sebagainya? mestilah perlu dihadkan juga. Salam kesibukan daripada EZAO' EDOGAWA. ;)



Last minutes crew! jgn jadi macam saya okay?
siapa suruh buat kerja di saat terakhir. ..


2 comments:

  1. ahaha.. bagus2.. teruskan lagii ye mcm tuh ezwan.. kekeke.. klau byak sgt, meh bg kakak sikit. takde keje nih.. ahaha.. ;P

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!