Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Saturday, June 26, 2010

Hari semalam.

Entri pada kali ini masih lagi terikat dengan apa yang berlaku semalam.
Sememangnya semalam indah,bahagia dan tidak terungkap oleh kata-kata. Susah nak dibayangkan apa yang terjadi semalam. Terima kasih semua! kerana anda hari semalam begitu bebeza situasinya. Semalam saya gembira, semalam saya terharu, semalam saya berbicara dengan seseorang yang saya sendiri tidak menyangka dialah orangnya, semalam dapat free-call (bolehlah bergayut lama-lama) terima kasih jugak kepada MAXIS. haha. berlawak pula saya. Sumpah semalam, semalam sememangnya saya terasa itulah besarnya ertinya sahabat. dari pagi sehinggalah ke malam tidak terhenti ucapan-ucapan indah daripada kalian.! ...

Sebenarnya semalam hari lahir saya, saya tidak sambut apa-apa pun, sekadar duduk bersahaja di rumah dan membaca-baca ucapan-ucapan hari lahir daripada sahabat tercinta.! Mungkin hari ini keluar kot, mahu berjalan-jalan. pelbagai kreativiti korang tulis ucapan kan? ada yang tu,ada yang ini. walaubagaimanapun kalian sememangnya membuatkan saya terharu gila-gila lah!

TERIMA KASIH TEMAN!

1 comment:

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!