Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Tuesday, June 1, 2010

Berblogging untuk pertandingan!

Yeah!
nak update blog sendiri pun tak ada masa,
oleh kerana saya amat-amat sibuk minggu ini, dan mungkin bulan ini.... Kenapa? sebab saya tak pasal-pasal kena join dengan 3 orang rakan yang lain untuk managing+creating+editing blog untuk pertandingan mencipta blog untuk sekolah-sekolah negeri Melaka, salah sebuah sekolah yang terpilih untuk menyertai pertandingan ini ialah sekolah saya, dan secara tidak langsungnya saya terpaksalahh juga menyertainya . Walaubagaimanapun , okay! saya gembira sebab dapat menyumbangkan idea-idea bernas saya didalam rekaan blog sekolah saya. haha. mungkin tak cantiklah. Anda ada apa-apa idea untuk dikemukakan untuk membuat laman blog sekolah saya itu untuk menjadi lebih menarik tak?! kalu ada kemukakanlah, bantu saya serba sedikit . Mana lahh tahu kalau menang... saya belanja anda makan .. nak?! haha ....!

untuk melihat-lihat hasil kerjasama kami sekumpulan (Saya,Muzakkir,Secha dan Saufi) sila ke SINI . p/s: secha! haha ko emo dgan aku pula, ko tolong buatlah apa2 kasi cantik, aku tak da idea lah!!!

* Tuah ayam nampak dikaki,tuah manusia siapa yang tahu!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!