Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Thursday, June 24, 2010

Award. Terima kasih!


Bangga. :)



1.Apa nama blog dan kenapa letak nama tu?
-Ezao' Edogawa ... sebab saya suka nama tu, tak tahu kenapa.Tiba-tiba tersuka jadi letak sajalah. (Edogawa saya suka nama tu.sebab bunyinya macam hebat je!)

2. Apa nama URL blog dan dari mana datangnya idea itu?
-SecretOfAlphabet.blogspot.com kerana semasa saya ingin membuat blog ni ,didalam kotak fikiran terlintas pula perkataan tu, sebab saya ada membaca sebuah novel sebelum ni mengenai rahsia-rahsia yang terlindung disebalik perkataan.


3. Apa method dalam penulisan anda?
-Method? hmm. apa ye? tak tahulah saya tulis saja mengikut apa yang rasa dan hadapi ketika dan saat ni.


4. Penah terasa nak hapuskan blog?? Sebab musababnya?
-tak pernah terlintas langsung di akal fikiran. (kalau ada sebab yang memaksa kenapa tidak.)


5. Pernah ahli keluarga baca blog anda?
-Rasanya pernah.

6. Apa perasaan anda bila ada orang kata blog anda buruk sedangkan orang lain kata blog anda cantik?
-Buat bodoh je, sukahati merekalah nak cakap apa, sebab saya tahu pendapat manusia berbeza .(rasional tak?)

7. Bila blog anda diberanakkan?
-tak ingat tarikh lah, tapi tahun lepas kot. (baru mahu berjinak-jinak didalam dunia penulisan)


8. Siapa orang pertama yang tahu anda ada blog?
-maaflah soalan ni rumit tak dapat saya nak jawab. ;) (sesukar matematik tambahan)


9. Apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sekolah?
-apa aa? mungkin ada rasa malu jugak kot. bangga pun ada gak. riak pun sikit-sikit. (hahaha)

10. Sepuluh orang yang seterusnya bakal di TAG. Jawab bila rasa free-free yek.
- siapa nak award ni? bagi tahulah yea. tak tahulah nak bagi siapa.

1 comment:

  1. wah! tahniah ko dpt award! eh! jawapan2 yg ko bg utk tag pun best? akhir kata jgn berhenti berblog sbb blog ko best...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!