Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Thursday, June 17, 2010

Award pertama!

berbangga ;

1) Thanks the person who gave you the award and link the person
  • wow! for the first award i got. thanks a lots Yyunie!


2) Spread the words to 15 blogggers who you like and you think their blogs are awesome!
3) Tell 7 things about yourself
  • Tak suka budak-budak lingkungan umur 4-8 tahun
  • suka berfotografi.
  • tidak suka subjek matematik tambahan. x,x,x,y,y,y
  • suka dengan subjek Sains.
  • tidak suka berterus terang .
  • seorang yang menghargai persahabatan. hehe
  • seorang yang tidak mudah jatuh cinta. poyo .haha
  • seorang yang suka buat kerja di saat terakhir

5 comments:

  1. eh! aku pun dapat gak? aku x ingat plak award ni aku pnh dapat ke x? sbb aku byk dapat award... hehe

    ReplyDelete
  2. ko dh ramai follower. xksh la kalu ko dh dpt byk award. haaha. jeles aku! hehe. aku ni bdak baru blaja. ;)

    ReplyDelete
  3. tq...
    wah...sowei...tag hari tu pun tak sempat lagi CL nak buat..
    pastu sudi kasi awrd lak kat CL..
    sgt2 terharu..
    maaf yerk..
    CL akan buat tag dan amik awrd nieh ek...

    ReplyDelete
  4. tahniah... elle dah blogging since nov 2008 baru 2010 dapat award!!! hebat kan??? hahahahahha... cam hampeh!!!

    ReplyDelete
  5. eh! hehehe follower ko pun boleh naik jgk nnt insyaallah.. aku pun ambik masa 9/10bulan jgk nak capai 1000 follower... hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!