Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Monday, June 28, 2010

Award Lagi.

Award ke berapa ni ye? Terima Kasih.


1. Suka tak dapat award ni? Bagi ucapan sikit..
Wah! blog saya sejak kebelakangan ini semakin penuh dengan awardlah (berlagak? tidak sama sekali) ... Saya sungguh teruja dan berbesar hati untuk mengucapankan ribuan terima kasih kepada cik Miera Zaty diatas penghormatan beliau terhadap blog saya yang serba kekurangan ini... ;)

2. Bintang tu cantik tak di mata kamu? Suka bintang?
Cantik lah! berkelip-kelip dan ada buruj. Banyak bentuk dan makna. ohh so sweet. (gedik kejap!)

3. Dua blog kamu selalu jenguk n baca entry barunya
Wow! 2 je ke? saya banyak jenguk blog orang, lupalah. Banyak sangat. xD .

4. Bagi award nih kpd 3 blogger yg lain, jgn lupa yaa..
Siapa nak Award ni? bagitahu saya. Tak tahu lah nak bagi pada siapa.

2 comments:

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!