Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Saturday, May 29, 2010

Telefon bimbit!

Boringnya pakai telefon bimbit yang lama ini , model NOKIA N73 ,cehh! siap promote lagi, ada siapa nak beli takk?saya nak trade in lah,haha! sempat lagi berjual-beli pula di blog.! yeah! saya boring! saya bosan! saya fed up! memakai telefon bimbit N73 ni, bukan apa pun cuma mahu tukar angin memakai telefon bimbit yang lebih canggih.! aik?! N73 tak cukup canggih ke? pada pendapat saya, N73 saya yang sekarang ini memang dahh cukup okay dah, tetapi kan saya cakap,saya dah boringlahh! hehe! nak tukar telefon bimbit baru boleh tak mama?! gedik! mama cakap "banyak duit nak tukar handset? " ... ala macam mana nak cari duit ni?! idea muncul di dalam kotak fikiran ."duit ASB kan ada? keluarkanlah sedikit!" haha! memang bertuahlahh saya kalau mama bagi kebenaran kepada saya untuk mengeluarkan duit ASB tersebut!

SEMALAM haha! mama ajak keluar. ke mana mama? "cakap nak tukar handset? jomlah tengok-tengok!"......Wah! yeah! gembira! betul ke ni mama?! hahaha hebat! saya suka! jom! usha-usha kedai telefon. banyak juga usha, yelahh takkan lah terus beli, mestilah nak kena compare dahulu harga telefon-telefon di setiap kedai. tapi semalam tak beli lagi cuma usha-usha harga dahulu. cerita selajutnya saya akan meneruskan pengembaraan mencari telefon bimbit hari ini, jadi nantikanlah entri yang berikutnya okay?

target telefon bimbit: Sony ericsson CYBERSHOT! yeah!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!