Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Saturday, May 15, 2010

Penubuhan 5PA Organizations!

Laman Khas?!

"Examination" masih berlansung, tapi saya masih berfoya-foya lagilahh, haha ... tidak mengapalah beriadah sekali-sekala apa salah dan silapnya ( sekali-sekala? hari-hari online tak cakap pula) . Okay... di kesempatan hujung minggu ini saya sememangnya amat berbesar hati untuk meletakkan jari-jemari saya dengan selebar-lebarnya di papan kekunci ini . Apa ku kesah?! haha! Walaupun dalam kesibukan duniawi yang menyarankan saya untuk berusaha keras demi peperiksaan pertengahan tahu ini tetapi saya masih mengamalkan gejala DITALIAN untuk membuang masa ... Shhhhhh! saya akan menaip perlahan sedikit,takut-takut daddy nampak/terdengar pula ;) .

Objektif sebenar berblogging :
-Actually saya berblogging hari ini diatas sebab-sebab yang munasabah. saya mahu menceritakan bahawa saya telah menubuhkan laman khas FACEBOOK untuk kelas saya, yeahh dalam pada itu secara tidak segaja saya telah dinobatkan sebagai ADMIN laman tersebut. senangnya dalam hati . Sengaja saya menubuhkan laman tersebut dengan tujuan baik untuk merapatkan lagi hubungan silaturahim diantara "classmates-classmates" saya yang kian meruncing ke arah konflik malankolik ( ada kena mengena ke?) . Berasa bangga pula diatas pencapaian penubuhan laman tersebut. Buat masa yang paling hangat ini, sambutan hasil daripada penubuhan laman tersebut amat-amat memberansangkan lahh .
inilah cinta! opps! inilah dia logo
sementara bagi laman khas untuk
5PA Organizations 09/10!



Dengan motto "We Play,We Study, We Struggle For Our Glory!"
nak usha-usha laman tu sila KLIK .

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!