Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Thursday, May 20, 2010

Lelaki vs Perempuan

OKAY!
for the first of all... saya nak membincang perihal sebahagian lelaki yang suka sangat mempersendakan cinta ni . Saya yakin anda semua pernah mendengar nama saintifik bagi lelaki-lelaki buaya darat ni kan yang lebih dikenali as PLAYBOY kan?! sebagai seorang kaum ADAM ingat saya suka sangatkah dengan kelakuan mereka yang suka mempermain perasaan perempuan ni?! Saya sememangnya f**k golongan-golongan ini 100% lah ...maaf jika menggunakan perkataan yang agak kasar,tetapi memang tiada perkataan yang lebih baik untuk menggambarkan mereka selain perkataan itu, jika ada perkataan yang lebih teruk daripada itu ,sudah pasti saya akan gunakan untuk menggambarkan mereka-mereka yang PLAYBOY ni ... Bukan sekadar kaum hawa sahaja yang membenci mereka, namun saya sendiri sejenis dengan mereka pun membencinya . Pada perempuan yang telah terjerat didalam kata-kata PLAYBOY ini ,diharapkan anda lebih bijak untuk menilai situasi dan diri sendiri ok?! akibat daripada perbuatan mereka ini,pelbagai pihak yang mendapat impaknya. Pertama, mestilahh golongan-golongan perempuan kan? kecewa,nak menangis,rasa diri tu macam diperbodohkan dan lain-lain lagi ... bersabarlah ... Keduanya, lelaki juga terkena impaknya juga okay! maksud saya bukanlah lelaki-lelaki yang PLAYBOY tu, didalam konteks ayat ini saya memfokuskan kepada lelaki-lelaki yang benar-benar ikhlas didalam percintaan ataupun bercinta . bagaimana mereka boleh meneruskan percintaan mereka kalau perempuan sendiri dah fobia dengan perlakuan lelaki PLAYBOY kan??! mesti ramai diantara perempuan-perempuan ni yang beranggapan bahawa lelaki itu selabel saja kan.?!!

OKAY!
kita beralih kepada perihal perempuan pula, saya tidak mahu menyalahkan sesiapa ... senang-senang untuk berlaku adil didalam hal ini saya akan menyalahkan kedua-dua LELAKI dan PEREMPUAN .... bagi perempuan yang dahulunya berpasangan, dan anda ditinggalkan ataupun anda dipermainkan oleh teman lelaki anda . kenapa anda masih mahu menyalahkan lelaki?! kalau anda mahu menyalahkan lelaki,salahkanlah teman lelaki anda yang dahulu itu ... jangan nak dibabitkan lagi dengan lelaki-lelaki yang anda tidak pernah kenal hati budi mereka .! YA! saya akui memang ramai lelaki yang bersifat PLAYBOY di era globalisasi dan kemajuan teknologi ni ... jadi jangan membanding-bandingkan antara lelaki PLAYBOY dan lelaki-lelaki yang ikhlas . Walaupun ramai PLAYBOY yang masih hidup didunia ni, tetapi masih ada ramai lagi lelaki-lelaki yang ikhlas didalam percintaan . Disebabkan itu perempuan-perempuan semua kenalah bijak memilih pasangan dan jangan ikut kata hati saja! Sesungguhnya saya juga f**k kepada perempuan-perempuan yang suka menyamakan lelaki PLAYBOY dengan lelaki-lelaki yang ikhlas,baik dan yang sama waktu dengannya ...

lagi satu , kepada perempuan-perempuan yang memang sosial sangat-sangat hingga melakukan perkata mungkar! perempuan islam terutamanya! buat apa anda memakai tudung semata-mata?! berselindung disebalik keimanan tudung tu?! pada hakikatnya berpura-pura?! buat apa! kalau dah rosak jangan salahkan sesiapa, lihat diri anda dahulu sebelum menghakimi sesiapa!

maaf berkata demikian . Ini blog saya,saluran dimana saya meluahkan pendapat dan ketidakpuasan hati saya ini .. memang saya tidak boleh terima tiga golongan ini didalam hidup saya!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!