Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Thursday, May 6, 2010

lama tidak berblogging.?

itulah puncanya! tolonglah jangan berulang lagi!


Itulahh hakikatnya, selama hampir satu bulan 30hari saya tidak berblogging,termasuklah urusan yang sewaktu dengannya sebagai contoh Facebooking,Myspacing,Tagging,Downloading dan yang lain-lain. Apakan daya,semua ini berpunca daripada arahan BOSS besar itulah (my dad),beliau arahkan saya supaya tidak kerap Online,dan kalau boleh tak payah online langsung,sebab TRIAL spm semakin hampir..pehh! mana mungkin saya mampu bertahan jika tidak menekan-nekan papan kekunci dan tetikus ni, kerana mereka lahh teman setia saya dan inspirasi hidup saya. Ohh my dad tolonglah faham perasaan anak mu ini,bhahaha! . Sebagai anak yang baik lagi solehah,saya akur akan arahan yang di keluarkan oleh daddy saya tu, huh... Tak tahan! Tak tahan! tolonglahh...! begitulah rayuan saya (ikut nada dalam hati ok!) .

Dalam pada itu,ketika saya akur menjalani perintah berkurung daddy , saya dengan curangnya melanggar arahan tersebut dengan switch on laptop secara tersembunyi,yeahh! hati telah gembira apabila dapat menekan punat ON tu, tetapi!!! ohh tidak ketika laptop saya sedang loading ... 1,2,3 saya dikejutkan dengan lampiran BLACK SCREEN, apa maknannya.? ... sedar dan terus sedar ,ohh tidakk my laptop broke down pulak .! OMG! what the F **K . memang stress gila tahap takat didih lahh time tu, dahlah kena marah dengan daddy sebab switch on laptop tanpa pengetahuannya, and then laptop pula rosak? malang...malang, sudah terjatuh ditimpa tangga lah pula ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!