Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Wednesday, May 12, 2010

Kekangan ?!


Iyelah kekangan, faham ke tidak.? hahahh ... DIKUARANTIN! nampak takk gambar diatas.? itulah kekangannya, 10 Mei 2010 bermulalah peperiksaan selaras pertengahan tahun bagi mangsa-mangsa Sijil Pelajaran Malaysia.! huh. setakat ini semua soalan yang diajukan oleh Kementerian bolehh blaa lagi lahh. tapi tidak dapat dijangka lagi untuk soalan-soalan yang bakal mendatang. Idea untuk berblogging pun sebenarnya telah beku ni,yelahh mana tidakk nya,semua idea telah saya sumbat kaw-kaw punya didalam Karangan Bahasa Malaysia semalam.haha ... Berharap agar keputusan peperiksaan kali ini lebih memberansangkan lahh daripada bulan lepas, alang-alang menyeluk perkasam biar lah sampai ke pangkal lengan ,ada kena mengena ke.?! bhahaha ... agak bercelaru sebentar.

ohh ya.. saya mencuri masa sebentar (2 hingga 3 jam) untuk berBELOG dan ONLINE! yess! sebentar saja, memang seteress gilaa lahh nak struggling untuk peperiksaan kali ini. Ylahh semua nak kena baca daripada awal, saya rasa saya memang tidak mampu lahh untuk melakukan hal sedemikian, saya hanya mencari poin-poin penting saja sudahh lahh ....


Tengah malam,mengantuk,buku rujukan setebal batu-bata memang sudah cukup membuatkan saya terhibur. Saya memang amat GEMBIRA sekali dengan usul-usul seperti ini. Tetapi tidak mengapa,peperiksaan hanya berlansung setengah bulan saja ( apa?! W*F) satu jangkamasa yang singkat.jadi berusahalah Bersakit-sakit dahulu,Bersenang-senang kemudian P/s: ikut nada Karam Sigh Walia

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!