Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Friday, April 9, 2010

Ujian Selaras 1 ...?




Ohh SHIT !
memang tidak tidak memberansangkan! saya amat kecewa dengan keputusan yang telah diberikan oleh guru minggu lepas! nak buat macam mana, semua ini telah tercatat di LUF MAHFUZ ... tuhan yang menentukan dan saya hanya merancang. meraih ditempat ke-3 sahaja didalam kelas?malu lahh nak cerita! amat-amat berbeza daripada keputusan peperiksaan akhir tahun 2009 tahun lepas okay! ini semua gara-gara berblogging tak mengikut jadual lahh ni ....! haha. blogging blogging!

setelah kertas jawapan ditanda dan dikira-kira,tolak,tambah,bahagi dan lain-lain .... saya dapati markah dan subjek yang paling tinggi ADDITIONAL MATH?!hahaha tak mungkin terjadi lahh! yang paling tinggi pun A- ... yang lain-lain hanya ada beberapa B+ dan B- ... Semua huruf adalahh termasuk G+ hahaha,saya rasa itu tidak perlulah diberi tahu ... mengaibkan saja! =)
dan senarai-senarainya ....

  • A- (78%) = Science (wow! paling tinggi tau!)
  • A- (74%) = Pendidikan Islam
  • B+(69%)= Bahasa Melayu (cikgu! lagi 1 lah nak naik A-)
  • B+ (69%)= Bahasa Inggeris (geram-geram! kalu tak saya dah dapat 4 A- okay!)
* ini sahajalah subjek-subjek yang boleh dibanggakan! cikgu-cikgu! saya geramlah! prihatin lahh sedikit dengan pelajar kamu yang cute ni! hehe!




maaflah... camera handphone saya kurang ketajamanlahh . .. hehehe!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!