Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Thursday, April 15, 2010

Kurang sihat .!


Panadol ohh Panadol ...? =(

Assshhhhumpp!
hah! sejak dua, tiga, empat, hari ini saya mengalami sindrom selesema dan pening-pening lahh, kenapalah agaknya, kurang air ke? ataupun masuk air.? hmm ...
dalam keadaan kurang sihat pun saya masih memberontak untuk ONLINE sungguh tidak bagus tabiat ini, apa boleh buat saya hanya suka bersosial dengan Notebook sahaja ,jadi itu sahajalah yang mampu saya lakukan .Nak keluar malas pula, tengah selesema+pening pula tu, lagilahh malas saya nak keluar ... apatah lagi bersenam .! haha .... tidak ada apa pun yang hendak saya ceritakan .. .cuma saya kurang sihat sahaja, disebabkan itu saya pun telah hilang mood untuk berblogging ...

saya log keluar dahulu okay! semoga anda semua sihat-sihat hendaknya!

1 comment:

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!