Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Tuesday, March 16, 2010

suddenly ME and HER eyes?

suddenly...
tak tahu lahh kenapa dan apa sebabnya, actually camni,
since kebelakangan ni aq ngn dia dh tak brapa rapat and mmg tak contact lahh kan.
ok! tu mmg fakta lah, but for sure i still thinking of her,,, just dont wanna to disturbing her's life saja. directly to the point, aku tak tahulah kenapa kteorg slalu terserempak mata ketika studying in the class, benda ni bukan just terjadi for a moments or second, but byk kali terjadi adalahh 3 ke 4 kali camtu dalam bulan ni je ... kenapa ?! confused , kteorg mmg tak sengaja atau sebaliknya? arghh! tak tahu lah... mungkin dia akan fikir yg masa aku terpandang dia tu maksudnya aku mmg nak pandang dia? for swear! mmg tidak sama sekali dan ianya satu hakikat, tak pernah pun aku nak pandang dia tahh lah cmne semenjak tiga menjak ni asyik terserempak memandang tepat pada matanya ... yelahh aku pun bukan suka sangat pun nk flirting ngn org ni nak2lah yg bernama "perempuan" tuh ... korang pn tahu kan aq ni seorang yg HUMBLE.? =) but seriously, inilahh persoalannya, mata aku dan mata dia , between her and me? apa sebenarnya.?!


~S U D D E N L Y~

This two eyes are seeing each others ... i dont know why
that's just a cooincidence or nothing ... i just don't want
to build a castle in the air, keep hoping .





m o o d : Serious / quizalle ?









No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!