Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Sunday, March 7, 2010

Esok peperiksaan selaras


KELUHAN!

arrgh! di masa-masa begini la perwatakan saya seakan-akan lipas kudung yg mmg xda tgn dan kaki la! =) .... semua perkara hendak dibuat dalam satu-satu masa ,giler tension lah saya waktu ini! nak jerit pun takkan ada org pun yang mahu dengar so?saya memikirkan lebih baik diam sorang-sorang (tapi jiwa masih tidak tenteram). Pada jam 11.01saat pagi hari ahad,saya mulakan langkah pertama 'last minutes' study saya,pada awalnya proses ini,mmg susah jugak nk msuk dalam cell-cell otak beku ni,tapi lama kelamaan saya dah mula bersemangat dan exsitet utk study! so apa lagi chaiyok! chaiyok! teruskan usaha (semangat membara waktu ini).

Petangnya:
mmglah nk sambung study balik,selepas berehat beberapa jam,
tapi tak jadilah sebab kepanasan melanda alam semesta ni,
jadi saya membatalkannya . aiyahh! ikut suke hati saya je kn?
teruk betul...

Malam selepas petang berlabuh:
semangat study kembali tiba, saya apa lagi, teruskanlah dgn menelaah buku-buku.
sepanjang hari ni saya asyik study EKONOMI je, padahal esok dahlah exam
Bahasa Melayu,English,Sejarah dan PSK?! Ekonomi pada hari selasa?! apalah tersalah
lihat jadual lahh tu! aisehh!!! ... itu satu kesilapan,okay tidak mengapa saya sudah sedar kesilapan itu ... Tetapi leka-leka saya study malam ni baru teringat yang baju belum di iron lagi, oohh SHIT mcm mane ni?!! (pada jam 12.31 tgh malam, saya bergegas meng'iron baju dgn pantas)

*ohh tidakk hari ini sungguh-sungguh penat, last minutes study mmg best tapi inilah impaknya, so? jadikanlah ini moral value okay student?! oipp! dah mlm-mlm gini pun saya msih online?! GILA KENTANG? HAHA okay saya nk tidoo lah!



*haha, inilah rupanya, saja je
buat-buat sepah! implikasi
melakukan perkara di detik-detik akhir =(



*impaknya baju pn jadi mangsa,
haha tu pn tidak diiron dengan
baik ada gak kedutan yang tinggal,
ahh! lantak lah yg penting saya dh study
utk pepriksaan esok! =)








No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!