Kehidupan disusun oleh pengalaman daripada khayalan dan illusi, walaubagaimanapun ia dapat dirungkai oleh hukum Alphabet yang juga mampu merungkai misteri halusinasi!.
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com

Wednesday, March 31, 2010

SILY19, it's your day!


31 MARCH 2010



Sily19 ... ini sebenarnya kisah hari lahir seseorang yang saya tak hargai?! kejam? memang pun ... tak berprinsip betullah! aiseyy!! betul ke apa yang saya buat ni? saya sendiri rasa tindak tanduk yang saya lakukan ini adalah salah,sama sekali! ylahh ... ok2 ... mesti anda semua tertanya-tanya apa itu sily19 tu kan? haha SILY tu bukan bersamaan bodoh,tak pandai,kurang celik dan yang sewaktu dengannya ok(buka kamus utk maklumat lanjut).. itu bahasa english lahh .. tapi SILY disini dimaksudkan kepada seseorang! siapa? .. dia seorang gadis,manis senyumannya, sedap mata memandangnya dan lain-lain lagi , disebabkan itu saya telah jatuh hati padanya ... ohh tidak! saya jatuh hati ke?! BENAR! saya jatuh hati dengan perwatakannya tapi saya merupakan jejaka yang amat malu untuk menyatakannya! buktinya saya dah memberitahu anda kan? so,saya bukan pemalu lagi . Berbalik kepada hari lahir tadi ... saya rasa saya merupakan insan yang menjadi orang yang terakhir mengucapkan "HAPPY BELATED BIRTHDAY" kepada dia ... patutkah itu terjadi?! ... awak marah saya tak Sily19? mungkin awak akan berandaian yang saya lupa ataupun dah tak ambil port dengan hari lahir awak kan?! saya ingatlah! .. cuma KEEGOAN saya amat tinggi lah berbanding KLCC ,sumpah saya memang hipokrit! sangatt hipokrit! saya sedar kesilapan itu dan saya akan cuba untuk membaikinya ya Sily19? walaupun saya hanya wishing kat awak pada jam 4.00pm selepas pulang dari sekolah, itu tidak bermakna saya lupa ....!





BTW "Happy Birthday Sily19"
'ewan tak lupalah Sily19,cuma ewan sengaja nak jauhkan diri daripada awak, atas sbb2 tertentu,yang mungkin awak tak perlu tahu...'


1 comment:

Related Posts with Thumbnails
JavaScript Free Code

Mr.Linky,please Link yourself!